KLIK GAMBAR UNTUK LOGIN FROG VLE

CONTOH CARA UNTUK DAPATKAN ID

Untuk dapatkan ID 1bestarinet, sila taipkan Kod Guru atau No.Kad Pengenalan (tambah a sebelum No. kad pengenalan) pada petak berwarna PUTIH dan tekan "ENTER".

Untuk cara Login yang lebih mudah, anda diminta untuk membuka pautan di atas melalui "New Tab". Caranya dengan menekan "Right click" dan pilih "Open link in new tab".

contoh

contoh

Semakan YES ID Parents 2015

Semakan YES ID Pelajar 2015

Wednesday, August 10, 2011

“1Malaysia : Transformasi Berjaya, Rakyat Sejahtera”
























tema pada Hari Kemerdekaan Negara Malaysia berubah dan sambutan Hari Kemerdekaan Negara Malaysia yang ke-54 tahun 2011 ni akan diadakan pada 16hb 9 serentak dengan Hari Malaysia menggantikan 31hb 8 dimana hari tu atau bulan tu kita umat Islam di Malaysia dah raya…so nak buat persiapan untuk Hari Kemerdekaan yang ke-54 agak mustahil la kan kalau time puasa…korang boleh tengok sendiri jadual buka puasa yang dikeluarkan oleh muftiwp…mengikut jadual buka puasa tahun nieh…kita boleh tengok sendiri 31hb adalah hari kedua beraya dan korang sendiri tahu bulan Ramadhan tahun nieh jatuh pada bulan Ogos…lokasi Hari Kemerdekaan 2011 mungkin akan berlangsung di Dataran Merdeka…tema Hari Kemerdekaan Malaysia yang ke-54 mengikut sumber dari cikgudahlia dan juga wanville nieh adalah

“1Malaysia : Transformasi Berjaya, Rakyat Sejahtera”